17 december 2012

Hallo!
 
Ska alldeles strax lägga mig men tänkte kika in här lite. Idag har jag som sagt jobbat, gick väldigt bra, skönt att det var så varmt ute idag så att jag inte behövde frysa på min rastvakt. Vi hann även förbi lager 70 och dollar store där det blev lite inköp, inget till mig och T men lite kläder till hans familj. Nu har vi nästan ingenting kvar att handla, jag ska bara köpa en sista grej til min kusins äldsta son som varit i Sverige och fått en försmak och vill nu ha lite saker, sen är vi klar :)
 
Imorgon blir det jobb igen, längre dag då! Hoppas bara det är varmt, har tänkt promenera till jobbet imorn. Skönt att vara klar med allt annat som jag måstat göra så att jag slipper göra rester nu. Imorgon ska jag även hinna förbi en skola där jag ska skriva på lite papper.
 
 
Hahah, ah bilden får tala för sig själv! Men kan ju säga som så att jag har världens bästa man som alltid gör mig glad :)

Kommentarer
Postat av: Qendrim

Tezja fer och nana po thälsa :D mpuq

Svar: Flm shume :D
Kosovare

2012-12-20 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0