Öroninflammation

Rion har fullt upp att leka med alla nya leksaker, vi var ute och gick en dag jag och han och det gick jättebra, inte gick det fort men vad gjorde väl det.. Vi "snackade" en massa och hade det bra ❤️ Annars har han varit ute med sin pappa. 
 
T var förkyld tidigare i veckan och sen blev jag förkyld, eller trodde jag var det. Har inte kunnat sova på många nätter då jag haft extremt ont o öronen och fått käka alvedon flera ggr om dagen. Igår natt stod jag inte ut och ringde 1177 kl 01 Och fick vänta i en timme... Fick en jourtid där de konstaterade att jag hade öroninflammation men jag kunde inte få någon antibiotika pga graviditeten. Hoppas verkligen på en bättre natt nu, jag orkar inte mer... Så alltså har v 34 inte varit en bra hälsovecka. 
 
Var iaf på middag hos syster igår med en massa andra som var bjudna vilket var trevligt! 
 
Ikväll har jag städat bort julen i och med köksrenoveringen. Är så less på allt pynt som bara tar plats och vill ha så lite dom möjligt framme så det fick ryka innan nyår vilket inte alls brukar vara fallet annars men känns jätteskönt och som allt är iordning nu 😀 
 
T har hållt på i köket hela dagen och har hunnit mycket, det blir så fint. Imorgon ska jag rensa i resterande köksskåp och plocka undan allt från dem då skåpen ryker på fredag! Tur att vi har ett litet rum i anslutning till köket där vi kan förvara alla torrvaror. Har även inhandlat plastbestick, tallrikar o muggar ifall vi inte kan använda diskmaskinen sen. 
 
 
Mormor fick lite tidiga nyårsklappar då hon åkt bort. Av Rion fick hon en ram med hans "förskolekort" som vi tagit och av oss fick hon ett par svarta finbyxor som hon gillade men inte orkade prova i butik så efter hon satt sig i bilen sa jag att jag skulle på toa och köpte dem. Hon gör så mkt för oss så det är så kul att emellanåt få göra henne glad ❤️ 
 
 
God fortsättning, här har det inte varit nå snö alls men idag har det snöat! Hoppas att det är kvar imorgon så Rion får ut och leka och kanske åka pulka ☺️
Trackback
RSS 2.0