V 34 (33+0)

Idag är det alltså v 34 jag går in i. Egentligen vet jag inte vad jag ska uppdatera om föregående vecka då det är ganska likt veckan innan! Skillnaden är dock att det börjat sticka till där nere, trodde inte jag hade det så med Rion men när jag gick tillbaka i arkivet såg jag att jag skrivit om det, dock i v 37 kom det då. Annars tar jag mig runt och orkar med husgörat och Rion vilket är det viktigaste! Får ont i ländryggen och har svårt att gå på kvällarna ibland. Svullnaden är stor nj och det är jobbigt. Måste fortfarande gå på toa flera ggr per natt.
 
Har handlat lite mer till bebisarna. Annars är allt klart, endast spjälsängen som ska bäddas! 
 
I måndags kom vårt kök, äntligen! Fick ett samtal om att det kommer den 7 januari men efter att de fått höra på en gravid kvinnas vrede så kom det i måndags 😂 T har redan hunnit satt ihop alla skåp, han är den mest effektiva människan jag känner ❤️ Så tacksam då man aldrig vet när dessa två behagar komma, dock hade jag trott att han skulle ta hela veckan på sig men som sagt så funkar han inte så. I måndags satt de upp det nya fönstret och fixade väggen som de skulle så det är förberett. 
 
I helgen när T började riva ner skåpen så fick jag en lätt panikkänsla då jag absolut inte vill att bebisarna kommer nu när vi har så mkt att göra. Det skulle inte alls funka så jag håller tummarna att de vill stanna i tre veckor till! Jag har inga känningar och försöker vila så mycket jag kan så jag i alla fall gör det jag kan för att de inte ska komma just nu. 
 
Numera har vi även en tvååring här hemma! Tänk så mycket stolthet och kärlek den här lilla människan skulle komma att ge oss. ❤️
 
 
 
Mammas älsklings älskling! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, du gör mig hel! 🌸
Trackback
RSS 2.0