28 Januari v 38+1 Bebisar ❤️

Torsdag den 28 januari kl 19.47 och 19.59 kom våra fina små flickor. Tvilling 1 vägde 3006 g & tvilling 2 vägde 3125 g tror jag! Allt gick hur bra som helst och äntligen kan jag säga att jag fick en helt fantastisk förlossning! ❤️ Vi blev utskrivna dagen därpå på fredagen före lunch så det var snabba puckar, allt var bra och vi ville hem till Rion. Förlossningsberättelse kommer men just nu räcker inte tiden till då det är ganska intensivt med två bebisar. Nu förstår jag hur lätt det är att ha en bebis. Vi har alla varit lediga men imorgon ska Rion tillbaka till dagis så han får leka av sig och vara med sina kompisar. 
 
Vi kom just in från en promenad, Rion är nyduschad och har just ätit kvällsfika och frukt och ska snart sova. Vi andra har lite mer timmar vaken innan de små vill sova 😳 
 
Leandra & Laura 
 
Jag valde namnet till tvilling 1 som heter Leandra och T valde namnet till tvilling 2 som heter Laura! Älskar namnen ❤️
 
Trackback
RSS 2.0