Igångsättning

Idag var jag och T på tul och igångsättningssamtal! Läkaren tyckte att jag skulle sättas igång speciellt då jag det tydligen inte går att vara mer mogen än mig så det skulle räcka med att man tar hål på hinnorna så vattnet går trodde hon. Jag var 3 cm öppen och tappen var inte ens 1 cm. 
 
Tjejerna mådde bra i magen och nu har ettan tagit igen sig lite så nu väger hon 2.8 och tvåan 3.3! Stämmer vikterna så har jag 6.1 kg bebis i magen, haha! 
 
Hon ringde förlossningen och tyvärr var det knökfullt idag så vi ska befinna oss där imorgon kl 09.00 och så får vi se när de har tid att sätta igång mig! Hoppas det inte är lika fullt som idag. Nu är det sååå nära, jag är så himla nervös och hoppas bara att allt går bra. Önska oss lycka till nu 💗
 
Idag har jag bara myst/ lekt med min stjärna Rion och tvättat, packat om och betalat räkningar och sånt så det är gjort. Nu är vi redo. Känns dock i mammahjärtat när man inte vet hur länge man blir borta från Rion och hur han ska känna sig, vi får facetimea ❤️ Han kmr iaf vara med den person som står han närmast efter oss två, min fina mamma❤️
 
Nu ikväll var jag och handlade så Rion och mamma har massa gott medan vi är borta och var in på kappahl en sväng, jag gjorde det bästa köpet någonsin, två st byxdressar till tjejerna för 15 kr st! 😂
 
Nu ska Rion snart bada och sen ska vi bara mysa, åh kmr sakna han så mkt, har lite smått ångest! 
 
 
❤️❤️❤️
 
Trackback
RSS 2.0