Vecka 35 (34+4)

Den här veckan har varit bättre, öroninflammationen är bättre så nu har jag bara lock för öronen vilket gör att jag fortfaarande sover med huvudet högt men smärtan är i alla fall borta. I onsdags var jag hos bm, allt såg bra ut och tv 1 hjärtljud låg på 135 och tv 2 på 148. Vi pratade lite mer om förlossningen och nu ska jag gå till bm varje vecka. 
 
Jag har mer sammandragningar och känner dem mer, de kommer också oftare när jag vilar nu. Det är läskigt nära nu. Jag längtar men har samtidigt lite smått paniksångest inför förlossnkningen och hur det ska vara att föda två stycken. 
 
Bebisarna är livliga och jag har börjat svullna ganska mycket. Värst framåt kvällarna och när jag går på toa på nätterna så gör det ont i fötterna när jag går. Jag har sovit bättre den senaste veckan och inte behövt gå varje timme som det var för några dagar sen. 
 
När jag står en stund får jag väldigt ont i ländryggen och det känns som den ska gå av. 
 
Idag har jag och Rion varit ute och lekt och tittat på grannens hundar. Så roligt för Rion ❤️ Kallt är det dock så efter 45 min satt vi i bilen och lyssnade på musik! 
 
Just nu är det kaos hos oss I och med renoveringen men så länge jag orkar hålla efter hemmet och vara med Rion och självklart att bebsiarna stannar i magen är jag mer än nöjd! 🌸
 
 
37 dagar kvar till bf, det är ju ingenting!! 😳
Trackback
RSS 2.0