Vardag

Hej! Ni hänger kvar ser jag även fast jag helt kommit ifrån bloggandet.. Tänkte iaf uppdatera lite nu.
 
Nu har jag hunnit jobba i några veckor och det går väldigt bra, T är hemma med tjejerna och det kunde inte vara bättre. Något som är ännu bättre är att mamma är med och hjälper till hela tiden, vår klippa! ❤️
 
Det går så fort i barnens utveckling nu och det är så roligt. Laura har fått 3 tänder medan Leandra har 2 st än så långe. De ställer sig upp och släpper i några sek innan de sätter sig igen. Galna i mat och Älskar när man sjunger för dem. Rion är så underbar med dem och vill oftast leka med dem. Favoritleken är att ta en leksak han vet att dom vill ha och springa med den så dom jagar honom 😂
 
Laura har förstått att man kan klättra upp för trappan vilket är mindre kul. I nästa vecka ska vi på BVC så får vi se längd och vikt, ska bli spännande.
 
Vår Rion blir tre år snart och jag är i princip redan klar med hans presenter förutom en eller två 😊 Ska bli kul att se hans reaktion när vi sjunger på morgonen och han får sina paket.
 
Några veckor kvar av höstterminen nu och sedan är vi lediga i hela 17 dagar tillsammans, lyx!
 
Jag fyllde år i måndags och blev som vanligt bortskämd med massor av fina presenter. Under dagen hade jag även fått ett mail om ny placering på förskola så det var en väldigt kul överraskning. Vi har försökt få in Rion där sen han började förskola men det har alltid varit fullt och inte funnits en chans att komma in. Läget är helt perfekt! Jag ringde kommunen för bara nån vecka sen och då skulle Rion inte få plats så jag ändrade förstahands valet för flickorna till Rions nuvarande förskola men så på min födelsedag så kom mailet med att alla tre har kommit in på samma förskola 👍 Tjejerna kommer att börja senare under vårterminen. 
 
Vi skippar julgranen i år tyvärr då jag inte känner för att ha två flickor som ska riva ner den. Dock ska jag kika på en liten som man kan ha i fönstret eller liknande. Vi julpyntade iaf till första advent.
 
Vi var till halsmottagningen med Rion idag och det blir op för honom längre fram. Sen tog vi tre lunch på Max och vad Rion åt, hamburgare pommesfrites och ketchup. Han har aldrig velat smaka hamburgare och ketchup så det går framåt. Sen lite milkshake till efterrätt.
 
Vi var även på utv samtal på förskolan och allt gick så bra så. Rion är så duktig och ordentlig Och pedagogerna tycker han är en charmig liten kille. Han trivs och har funnit sin plats. ❤️
 
Nu får ni ursäkta att jag hoppat i texten hipp som happ men är så trööött och har bara skrivit allt vad jag kunde komma på 😊
 
Ta hand om er! 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0