Leandra & Laura

Känner att jag måste dokumentera lite kring tjejerna nu. De blir 8 mån imorgon och idag sprack Lauras första tand upp. Det var jag som såg det och tradition i KS är att den som ser ska köpa något till barnet, passande nog ska jag till stan ☺️ Men hur stort är det liksom inte, min minsting, mitt tredje barn har fått sin första tand, dom börjar bli så stora tjejerna. Leandras är nog också När som helst framme ser det ut som.
 
Laura började försöka krypa före Leandra men la sen av och helt plötsligt kröp Leandra sen (en vecka sen typ) och nu kryper även Laura så det är så himla gulligt när de ser mig sitta i soffan och kryper fram och vill komma upp. För inte så länge sen ville dem inte alls sitta men nu är dom jätteduktiga på det och sätter sig upp själva när dom kryper osv. Kan säga baba, mama, dada, nana. 
 
Jag blir så stolt varje dag men får även lite ångest när mina bebisar växer så fort. Jajuste, nu tkr dom om mat också och det går jättebra på den fronten. ❤️
 
 
Trackback
RSS 2.0