September

Tiden går så himla snabbt och snart är det oktober! Rion blir 3 år snart och tjejerna är 8 mån och blir ju 1 år snart! 😳 Har lite ångest över att det går så fort men ändå skönt att tjejerna förstår mer och vill leka. 
 
Jag och T följer en albansk sångare som hela tiden samlar in pengar till sjuka/ fattiga och vi brukar hjälpa till, nu i dagarna var det en liten pojke som behövde byta vissa organ och behövde åka till Tyskland! Han samlade in 300 000 euro på två dagar och vi bidrog med 100 e.Sån genomgod människa Labinot T är och jag är glad över att vi kan hjälpa till ibland. Det är viktigt att ge och jag personligen tycker att det är såå bra att kunna hjälpa folk i mitt hemland. Sen var det en liten svensk flicka som hade fått leukemi och de startat eN insamling så kunde inde blunda för det heller så självklart bidrog jag till hennes fond i barncancerfonden. Vill inte skryta utan ville mest bara berätta att det känns bra i hjärtat att kunna hjälpa till. 
 
 
Imorgon fyller min vackra mamma år så jag var just och köpte tårta och present så ska vi mysa till det lite imorgon. Rion blev galen och ville ha tårtan idag men accepterade till slut att vänta till imorn. I helgen ska jag, mamma och mina två systrar till Stockholm och bo på hotell, äta gott, se stan och bara umgås. Det är vår present till mamma ❤️
 
I november börjar jag jobba. Nu ska pappan i huset ta över. Ska bli jätteroligt och jag kommer att prova till jullovet så får vi se hur det känns men just nu känns det helt rätt. T har inte varit hemma varken med Rion eller flickorna så nu är set dags. Han har alltså hur många pappadagar som helst (efter Rions 4års dag får man tydligen bara ha 96 dagar kvar så nu kan han ta ut så många han kan men vi kmr ändå ha typ 80 dagar kvar med Rion efter Ts föräldrarledighet) 😂 Kanske blir en lång sommar som han tar ledigt igen 😊 Kommer nu att jobba i årskurs 9 och undervisa i både svenska och engelska, spännande! 
 
T har redan börjat fråga mig vad jag önskar i födelsedagspresent och jag har verkligen ingen aning men ska klura och får se vad vi hittar på. Vi fyller ju år i samma månad så får se vad han vill önska sig också ❤️
 
 
Bajram med flickorna! Försökte ta en bild med dem efter vi kom hem från bajrammiddag hos syster men dom var alldeles för uppspelta ❤️
 
 
Trackback
RSS 2.0